Stižu oblaci!

 Nakon dugog odmora evo me opet na blogu. Cijelo ljeto radila sam na raznim idejama i planovima, a sada je vrijeme da se ponešto i ostvari. Promjena izgleda bloga, otvaranje Etsy dućana, prijava na Woohoo, otvaranje Facebook profila neki su od planova, a najvažnije od svega je da sam uspjela izraditi svoju prvu kolekciju nakita (do sada sam nakit radila samo ponekad, za sebe i prijateljice). Mislila sam pričekati s pokazivanjem dok ne uspijem otvoriti Etsy, ali upravo sam na Marininom blogu ugledala njene oblakiće pa ne mogu izdržati da ne pokažem i svoje. Ideja za njih pala mi je na pamet još usred ljeta te sam počela tražiti idealne materijale i tehnike. Zaključila sam da bi idealni bili od drva ili pleksiglasa izrezani na stroju za lasersko izrezivanje ali jednostavno nisam uspjela naći nekog  tko bi to mogao izraditi. Zatim sam probala filc, glinamol, fimo i napokon dvokomponentnu smolu, i to je bilo to - nastala je moja jesenska kolekcija broševa. Sastoji od četiri oblika, svaki je ručno obojen i ukrašen, a danas predstavljam prvi - veseli oblak!



I na kraju, evo još malo prekrasnih oblaka koje su radili drugi, za inspiraciju:


 


3 comments:

  1. presladak ti je oblaček, jako mi se sviđa :)
    i hvala ti velika što si uključila i moj u inspiraciju ;-))

    ReplyDelete
  2. svaka ti čast što ulaziš u poduzetničke vode. jako je lijep i profinjen oblačić! jedva čekam vidjeti etsy shop. :)

    ReplyDelete
  3. Hvala vam! Ma nisu baš poduzetničke vode, samo mali Etsy dučančić :)

    ReplyDelete