Ljeto bez interneta

Provodim ljeto u bakinoj kući na selu, bez interneta. Mislila sam da ću nastaviti pisati blog pomoću mobilnog interneta ali nažalost, nisam uspjela (svatko tko je probao bonove za mobilni internet zna što mislim, a pretplata za cijelu godinu mi ne odgovara). Nema ni internet kafića u blizini, tako da sam stvarno morala zapostaviti jadan blogić. No, dobra je strana što imam više vremena za razne kreativne aktivnosti, farbanje starog namještaja, šivanje, heklanje, čitanje... Ali, moram priznati da mi internet fali i da u blokić zapisujem što sve trebam proguglati kad ga se ponovo domognem:)
Iako bih rado bila na moru, i na selu je super, uživam u energiji ljeta i bojama oko sebe.











1 comment:

  1. hvala na komentaru i posjeti mom blogu, imaš prekrasan blog i užitak ga je prelistavati, tvoj sam član već neko vrijeme :) :)

    ReplyDelete