Borići

Prvi puta sam ih vidjela na ovom blogu i odmah sam znala da ih moram napraviti. Kasnije sam ih vidjela još puno puta u različitim izvedbama ali ideja je ista: od kartona se izradi konus, presvuče platnom ili papirom u boji i ukrasi te na kraju natakne na visoki svijećnjak. Takav ´bor´ djeluje mi lijepo i dekorativno, pa čak može biti i zamjena za pravi bor. Kako nisam imala takve svijećnjake kod kuće i nisam našla jeftine drvene koji bi jako dobro poslužili za ovo, upotrijebila sam stalke za jaja (morala sam ´borovima´ naljepiti dno). Iako sam po dućanima vidjela odličnih materijala koji bi se super uklopili u moju srebrno bijelu priču, nisam htjela ništa kupovati nego sam iskoristila papire i šljokice koje sam imala kod kuće.


2 comments:

  1. Zbilja su lijepi, jednostavni i efektni :) Super ideja za stalak od ove posudice za jaje!

    ReplyDelete