Anđeo od vrpce za poklone

Otkad znam za sebe, žao mi je bacati papire i vrpce u koje su zamotani pokloni koje dobivam. Tako uvijek imam zalihu raznih papira, vrpci i mašnica koje najčešće iskoristim ponovo. Ideja za ovog anđela pala mi je napamet još ljetos, kad sam za rođendan dobila poklon sa prekrasnom zlatnom vrpcom. Vrpca i ideja dočekali su predbožično vrijeme i anđeo je iz mojih misli napokon stigao u materijalni svijet.
Kako je jako jednostavan za izradu a može poslužiti kao lijepa dekoracija za blagdane, odlučila sam pokazati i opisati kako sam ga radila.


Potrebno: 2 kuglice od papira (iz hobby shopa), široka vrpca za poklone, uska vrpca, malo konca za heklanje. Veličinu kuglica prilagoditi širini trake, tako da izgleda proporcionalno.

Provući usku traku kroz obje kuglice pomoću igle . Zavezati čvor najprije sa gornje strane a onda i sa donje (zategnuti).




















Napraviti anđelu lice (za oči sam koristila mini šljokice a usta nacrtala drvenom bojicom).

 Široku traku spojiti (vrućim ljepilom ili sašiti - ja sam sašila)
Široku traku nabrati pomoću igle i konca te navući na manju kuglicu i učvrstiti između dvije kuglice. Ako je vrpca prozirna, ispid staviti komad bijelog filca.




















Od konca za heklanje napraviti kosu: dvadesetak niti dugih oko deset centimetara zavezati u sredini. Premazati glavu ljepilom i naljepiti kosu. Rasporediti niti po ljepilu da ravnomjerno prekrije glavu.




















Od bijelog kartona izrezati krila u obliku izduženog srca i zaljepiti.

3 comments:

  1. awwwww, totalno je sladak :) lajkam

    ReplyDelete
  2. Ajme, ovo je tako lijepo i tako jednostavno, baš kako ja volim. Ne smijem zaboraviti za sljedeći Božić!

    ReplyDelete