Polica za figurice


Napokon je gotova polica koju sam napravila za svoje figurice. Ima oblik kućice i veličine je 27x36 centimetara, u skladu s veličinom figurica.
Evo kako sam je radila: u Bauhausu sam kupila ploču od ljepljenog drva i letvu debljine 5 mm te je ispilila na odgovarajuće duljine.


Pribor koji sam koristila: ljepilo za drvo, akrilna boja, kist, škare, papir u boji, čekić i metalne kvačice za vješanje slika.


Ljepilom za drvo zalijepila sam letvice za podlogu i ostavila da se osuši pa sam na poleđinu čavlićima pričvrstila kvačice za vješanje slika.


Stranice sam obojala bijelom akrilnom bojom a na unutarnje plohe zalijepila kolaž u bojama. I to je to.

Jedva čekam da napravim još nekoliko ovakvih polica za razne druge stvarčice.
Na kraju, predstavljam vam figurice, od tavana do podruma: 
1. Kinezi, donijela sam ih iz Kine
2. Vijetnamci, donijela iz Vijetnama
3. Maneki-neko, kupila u Americi
4. Korejci, dobila iz Koreje
5. Babuške, dobila iz Rusije i Estonije
6. Pile, vintage glineno šiljilo iz 80-tih
7. Točkica, vintage drvena lutka iz 70-tih
9. Slonić, vintage glineno šiljilo iz 80-tih


1 comment: