Izložba

Posjetila sam izložbu "Tjedan filatelije Japana" u sklopu koje je održan "Origami dan", izložba i prezentacija origami radova.  Tema izložbe je "Srce za Japan" a cilj prikupljanje donacija Crvenom križu za pomoć Japanu. Svaki donator dobio je origami ždrala, koji je u Japanu simbol sreće i dugog života, a mene je podsjetio na knjigu "Sadako hoće živjeti" koju sam čitala u djetinjstvu. U filatelističkom dijelu izložbe najviše su mi se svidjele marke s motivima iz klasičnih priča. Na žalost, nisam imala fotoaparat, pa za ilustraciju, evo nekih koje sam pronašla sam na web stranici japanske pošte:



Origami dio izložbe organizirala je Origami družba, članovi koje su izložili tradicionalni origami i autorske radove te održali radionice i prezentacije. Više o tome naći ćete na ovom blogu sa kojeg sam posudila fotografije (hvala, Sanja!).





Origami mi je jako zanimljiv i sigurno ću još o njemu pisati. Za kraj, origami košarica koju sam sama napravila:



4 comments:

  1. O, vidi ovo, post o izložbici! Hvala na slikicama markica makar su s weba, ja nažalost nisam detaljno pregledala dio s markama u Pošti, ti dani su mi nekako proletjeli... Evo i torbice mojih ruku djelo u zadnjem redu u sredini, taj model sam i za mornarski swap iskoristila ;) Drago mi je vidjeti malo origamija među hrvatskim blogerima, košarica je predivno interpretirana i prezentirana :)

    ReplyDelete
  2. Izložba je bila super, bila sam oduševljena što je netko došao na tu ideju. Inače, sasvim slučajno, prolazeći Jurišićevom, vidjela sam plakat i ušla. Nisam znala da se kod nas netko bavi origamijem i oduševilo me što se osim tradicionalnih izrađuju i autorski radovi. Jedva čekam ponovo nešto slično!
    (I nadam se da će opet biti organizirana neka prezentacija/radionica, rado bih došla)

    ReplyDelete
  3. Javim ti se mailom da te dodamo na origami mailing listu pa ćeš biti obaviještena kad god se dio origami družbe okuplja na kavici i savijanju negdje ;) Bit će u budućnosti još svašta sigurno, ovo je bilo prvi put da se nešto zajednički pokrenulo s obzirom da smo se nalazili neformalno i rijetko kad u istom broju i sastavu :)

    ReplyDelete
  4. Ne mogu tvoj mail naći pa se slobodno ti meni javi, mislim da se mojoj email adresi može pristupiti preko google profila... Većinu prezentacija/radionica Sanja s OrigamiArtNovosti objavi i na blogu ;)

    ReplyDelete